?
نرم افزار مديريت منابع سازماني (ERP) يک بستر نرم افزاري است که چندين نوع نرم افزار مهم براي تجارت را در يک رابط واحد ترکيب مي کند. نرم افزار ERP اغلب شامل مديريت ارتباط با مشتري، حسابداري، منابع انساني اصلي و ويژگي هاي مديريت زنجيره تأمين است. اما شرکت ها همچنين ممکن است ترکيبات ماژول هاي سفارشي را متناسب با نيازهاي آن ها پيدا کنند.
به دليل پيچيدگي و تعداد ويژگي هاي موجود از طريق نرم افزار ERP، به طور سنتي توسط شرکت هاي بزرگ سازماني پذيرفته شده است. اما در سال هاي اخير ثابت کرده است که نرم افزار ERP حتي براي مشاغل کوچک و متوسط (SMB) نيز مفيد است.
اين نماي کلي شامل اطلاعات سطح بالايي در مورد آنچه مي توانيد هنگام جستجو و پياده سازي نرم افزار ERP انتظار داشته باشيد. براي توصيه هاي نرم افزاري متناسب، از ابزار انتخاب محصول ما در بالاي اين صفحه براي دريافت ليست کوتاه رايگان گزينه هاي مورد نياز خود استفاده کنيد.
نرم افزار ERP به طور گسترده اي بين سيستم ها، صنعت و ويژگي هاي ارائه شده متفاوت است. با اين حال ، اکثر سيستم ها چندين مورد از اين ماژول ها را ارائه مي دهند:
علاوه بر ماژول هاي خاص دپارتمان مانند موارد ذکر شده در بالا ، بسياري از سيستم عامل هاي ERP صنايع خاصي مانند توليد ، خدمات ميداني و فناوري را هدف قرار مي دهند. سيستم هاي ERP متمرکز بر صنعت ويژگي هاي مفيدي را در کنار هم قرار مي دهند. يک نقطه شروع مفيد براي مبتديان نرم افزار ERP ارائه مي دهند.
ماژول هاي منابع انساني نرم افزار اطلاعات و سوابق کارمندان شما را با تمام سيستم هاي موجود در ERP شما متصل مي کنند. حقوق و دستمزد، رديابي زمان، زمانبندي جداگانه بخش ها و برگه هاي زماني، برنامه ريزي جانشيني و اطلاعات استخدام همه در يک جا ارائه مي دهد. مي توانند مستقيماً با ابزارهاي مالي و حسابداري همگام شوند. به شرکت ها درک منسجمي از تأثير مستقيم منابع انساني بر سلامت مالي کل شرکت بدهند.
ماژول هاي CRM در داخل يک نرم افزار ERP اطلاعات مهم فروش را با تيم هاي توليدي ساده مي کند. اين به معناي پردازش يکپارچه قراردادها از تيم فروش تا توليد تا حمل و نقل و بازده است. CRM در يک ERP اطلاعات کامل مشتري را در خود جاي داده و يادداشت هاي حساب را در دسترس کليه ذينفعان در فرآيند خريد و توليد قرار مي دهد.
ماژول هاي مالي و حسابداري در سيستم هاي ERP اطلاعات مالي را از کل ماژول هاي متصل جمع مي کنند. به يک شرکت تصوير کاملي از درآمد و هزينه آن ها مي دهد. اين ابزارها به شرکت ها کمک مي کنند تا گزارش سود و زيان گزارش هاي مالي را جمع کنيد. پيش بيني هايي را ايجاد کنند که اطلاعات کل شرکت را در نظر بگيريد.
?
نرم افزار مديريت منابع سازماني چيست؟
مي ,نرم ,افزار ,erp ,منابع ,ها ,نرم افزار ,افزار erp ,را در ,ويژگي هاي ,ماژول هاي ,افزار مديريت منابع ,مديريت منابع سازماني
درباره این سایت