?
به عنوان بازاريابان B2B، به ويژه در فضاي فناوري، داشتن يک برنامه بازاريابي که اهداف کليدي براي رسيدن به آن ها و تاکتيک هايي براي استفاده براي دستيابي به آن اهداف را مشخص مي کند، مهم است. همه چيز از اهداف محتوايي گرفته تا اهداف فروش و موارد ديگر، داشتن ديدي کامل از آنچه مي خواهيد در سال به دست آوريد مي تواند مفيد باشد.
زيرا تمرکز بر اهداف کليدي اينقدر مهم است. استراتژي هاي بازاريابي بلندمدت براي موفقيت مستمر، سال به سال ساخته مي شوند. اين اهداف کليدي را مي توان با استراتژي هاي بازاريابي بلندمدت مختلف برآورده کرد. موفقيت درازمدت بازاريابي يک شبه اتفاق نميافتد. بنابراين ايجاد اين جنبههاي استراتژي در برنامه بازاريابي شما ميتواند راه درازي داشته باشد.
چارچوبها و تاکتيکهاي تحليلي مختلفي وجود دارد. که سازمان ها ميتوانند از آن ها براي تعيين اهداف بلندمدت بازاريابي استفاده کنند. در ادامه چند مورد ساده و آسان براي استفاده آورده شده است:
اين تاکتيک زماني که به رسانه هاي اجتماعي يا وب سايت خود نگاه مي کنيد بهترين است. اين دو جنبه از بازاريابي B2B داراي مکانيسمهاي رديابي داخلي مانند گوگل آناليتيکس و ابزارهاي مختلف تجزيه و تحليل پلتفرم رسانههاي اجتماعي هستند. انجام يک تجزيه و تحليل کامل از معيارهاي وب سايت شما مانند بازديد از صفحه در ماه، نرخ پرش، بازديد از صفحه در هر جلسه و موارد ديگر مي تواند به شما در تعيين اهداف بلندمدت بازاريابي کمک کند. براي مثال، ميتوانيد هدفي تعيين کنيد که ميخواهيد نرخ پرش را تا 4 درصد در 6 ماه کاهش دهيد. يا ميتوانيد پس از اصلاح بهينهسازي موتور جستجو هر ماه 1000 بازديد بيشتر از صفحه را به دست آوريد.
اهداف تجاري بايد توسط اهداف بازاريابي پشتيباني شوند. زيرا فعاليت هاي بازاريابي بخشي از موفقيت کسب و کار را به همراه خواهد داشت. قبل از تعيين اهداف بلندمدت بازاريابي، اهداف سازماني خود را مشخص کنيد. فعاليت هاي بازاريابي که مکمل آن چيزي نيست که تيم اجرايي شما مي خواهد از سازمان شما به عنوان يک کل ببيند، در دراز مدت مفيد نخواهد بود.
واقعيت اين است که همه ما در بازاريابي داراي نقاط قوت و ضعفي هستيم. اين مي تواند تمرين خوبي براي هر سازماني باشد که بنشيند و بفهمد که چه نقاط ضعف و قوت بازاريابي داريد. طوفان فکري در مورد اينکه چگونه نقاط قوت خود را قوي تر کنيد. چگونه نقاط ضعف خود را برطرف کنيد، يک تيم بازاريابي کامل ايجاد مي کند.
استراتژي هاي بازاريابي بلندمدت بر ايجاد آگاهي از برند متمرکز است. با گذشت زمان شتاب بيشتري به دست مي آورد. استفاده از اين فعاليت ها مي تواند به موفقيت تلاش هاي بازاريابي B2B تيم شما کمک کند.
يکي از تاکتيک هاي مورد علاقه بازاريابان B2B براي استفاده، بازاريابي محتوا به عنوان راه تيم شما براي توليد و توزيع محتواي رهبري فکري و موارد ديگر عمل مي کند. توليد مداوم وبلاگها، مقالات، کتابهاي الکترونيکي، برگههاي اطلاعاتي و ساير محتواها ميتواند به ايجاد اعتماد و تخصص در اين صنعت کمک کند. خوانندگان مدام به محتوايي که از آن چيز جديدي ياد مي گيرند بازخواهند گشت. محتواي برتر خود را بر آموزش متمرکز کنيد. با محتواي شخصيسازي شده B2B به حرکت مشتريان بالقوه از طريق قيف ادامه دهيد.
سئو چيزي نيست که بتوانيد در يک هفته آن را انجام دهيد. انتظار داشته باشيد که نتايج آني را ببينيد. از آنجايي که سازمانهاي بيشتري براي يافتن نقاطي در صفحه اول نتايج جستجو در گوگل رقابت ميکنند. اختصاص دادن زمان در برنامه بازاريابي خود به سئو امري ضروري است. درک اينکه چه کلمات کليدي براي بهينه سازي وب سايت و قطعات محتواي خود مي تواند به هدايت محتوا به مخاطباني که در جستجوي آن هستند کمک کند. تحقيق کلمات کليدي بايد يک مرحله اصلي در اين فرآيند باشد. زيرا اگر براي کلمات کليدي صحيح بهينه سازي نکنيد. رتبه بندي شما به درستي منعکس نمي شود.
?
نرم افزار مديريت منابع سازماني چيست؟
بازاريابي ,اهداف ,مي ,يک ,بلندمدت ,کليدي ,هاي بازاريابي ,مي تواند ,تعيين اهداف ,برنامه بازاريابي ,اهداف بلندمدت ,اهداف بلندمدت بازاريابي ,تعيين اهداف بلندمدت
درباره این سایت